Hooligan - dýmky s emocí

Značka Hooligan je na trhu s vodními dýmkami v podstatě nováčkem, přesto se však dokázala prosadit i mezi silnými hráči.

Čím to je, že ruská značka dokázala oslovit takové množství domácích i zahraničních dýmkařů? O nápadu, designu a budoucnosti značky jsme si povídali se Sashou, zakladatelem Nuahule Group a Hooligan.


V roce 2019 se konal čtvrtý ročník největší dýmkařské události na světě Hookah Club Show, která se každoročně odehrává v Petrohradě. Pro Nuahule Group, ruskou franšízu obchodů s vodními dýmkami, to znamenalo příležitost se zviditelnit, k čemuž potřebovali produkt, který by vzbudil rozruch. Obrátili se tedy na známou firmu MattPear s požadavkem na dýmku s klasickým ponorem, podobnou těm, jež vyrábí polský výrobce Wookah. Tento nápad však neměl přidanou hodnotu. Potřebovali jsme dýmku nabitou emocemi, vzpomíná Sasha. A tak přišel nápad vyrobit dýmku ve tvaru baseballové pálky a postavit kolem ní nový branding a marketing založený na rvavé drzosti. A značka Hooligan byla na světě.

 

Ukázalo se, že tato filosofie dýmkaře baví, a to nejen na domácí ruské scéně, ale i v Evropě, USA a Saudské Arábii. Hooligan vyjadřuje skutečnou svobodu a velmi odlišný pohled na to, jak elegantní mohou vodní dýmky, doplňky, tabák a další příslušenství být. A to lidi na naší značce přitahuje. vysvětluje Sasha.

 otevření HZ na Chodově-39

Na trhu se značce daří skvěle, prodeje mají stoupající tendenci a poptávka se začíná rozrůstat i mimo Rusko. Trh s vodními dýmkami je již na úrovni, kdy již nestačí udělat jen dobrý produkt. Rozhoduje marketing, média a emocionální prostředí produktu. V tomto smyslu vypadá Hooligan na pozadí konkurence velmi výhodně. 70 % našich produktů prodáváme do Evropy, Saúdské Arábie, Spojených arabských emirátů, USA, Izraele a mnoha dalších zemí, dodává Sasha. 

 

Není divu, že s modelem Bat značka oslavila úspěch, díky čemuž se rozhodla pro rozšíření svého portfolia. Na konci roku 2020 vydala ve spolupráci s výrobcem Oblako edici korunek pro světlé zítřky Oblako Hooligan a představila i nový model dýmky Bullet. Hooligan Bullet je výsledkem naší spolupráce s Andrey Kalashnikovem, který mimo jiné vyvinul a vytvořil vodní dýmky také pro značky Japona Hookah, Conceptic nebo Bionica. Na našem produktu zpravidla pracuje velký tým lidí, od vytvoření myšlenky a kresby modelů až po konečné uvedení na trh. A já jsem jedním z nich, dodává Sasha. 

 

A to není vše. Na začátku července 2021 představil Hooligan novou korunku Russia Mama, opět ve spolupráci s Oblako, a chystá také novou dýmku s názvem Doosha Hooligana (Soul of Hooligan – duše chuligána). Díky svým neotřelým nápadům je Hooligan na dobré cestě stát se stálicí mezi ruskými dýmkařskými společnostmi.

 

Sasha ”Nuahule”

Začínal jako vlastník čajovny a bloger. Později založil síť hookah loungů a obchodů a nyní je jedním z hnacích motorů firmy Hooligan. V oboru vodních dýmek se pohybuje a pracuje 8 let a rozhodně nehodlá přestat.  

  



Používáme ověření věku Adulto