Prodejna otevřena

Hooligan - dýmky s emocí

Značka Hooligan je na trhu s vodními dýmkami v podstatě nováčkem, přesto se však dokázala prosadit i mezi silnými hráči. Čím to je, že ruská značka dokázala oslovit takové množství domácích i zahraničních dýmkařů? O nápadu, designu a budoucnosti značky jsme si povídali se Sashou, zakladatelem Nuahule Group a Hooligan.

V roce 2019 se konal čtvrtý ročník největší dýmkařské události na světě Hookah Club Show, která se každoročně odehrává v Petrohradě. Pro Nuahule Group, ruskou franšízu obchodů s vodními dýmkami, to znamenalo příležitost se zviditelnit, k čemuž potřebovali produkt, který by vzbudil rozruch. Obrátili se tedy na známou firmu MattPear s požadavkem na dýmku s klasickým ponorem, podobnou těm, jež vyrábí polský výrobce Wookah. Tento nápad však neměl přidanou hodnotu. Potřebovali jsme dýmku nabitou emocemi, vzpomíná Sasha. A tak přišel nápad vyrobit dýmku ve tvaru baseballové pálky a postavit kolem ní nový branding a marketing založený na rvavé drzosti. A značka Hooligan byla na světě.

 

Ukázalo se, že tato filosofie dýmkaře baví, a to nejen na domácí ruské scéně, ale i v Evropě, USA a Saudské Arábii. Hooligan vyjadřuje skutečnou svobodu a velmi odlišný pohled na to, jak elegantní mohou vodní dýmky, doplňky, tabák a další příslušenství být. A to lidi na naší značce přitahuje. vysvětluje Sasha.

 otevření HZ na Chodově-39

Na trhu se značce daří skvěle, prodeje mají stoupající tendenci a poptávka se začíná rozrůstat i mimo Rusko. Trh s vodními dýmkami je již na úrovni, kdy již nestačí udělat jen dobrý produkt. Rozhoduje marketing, média a emocionální prostředí produktu. V tomto smyslu vypadá Hooligan na pozadí konkurence velmi výhodně. 70 % našich produktů prodáváme do Evropy, Saúdské Arábie, Spojených arabských emirátů, USA, Izraele a mnoha dalších zemí, dodává Sasha. 

 

Není divu, že s modelem Bat značka oslavila úspěch, díky čemuž se rozhodla pro rozšíření svého portfolia. Na konci roku 2020 vydala ve spolupráci s výrobcem Oblako edici korunek pro světlé zítřky Oblako Hooligan a představila i nový model dýmky Bullet. Hooligan Bullet je výsledkem naší spolupráce s Andrey Kalashnikovem, který mimo jiné vyvinul a vytvořil vodní dýmky také pro značky Japona Hookah, Conceptic nebo Bionica. Na našem produktu zpravidla pracuje velký tým lidí, od vytvoření myšlenky a kresby modelů až po konečné uvedení na trh. A já jsem jedním z nich, dodává Sasha. 

 

A to není vše. Na začátku července 2021 představil Hooligan novou korunku Russia Mama, opět ve spolupráci s Oblako, a chystá také novou dýmku s názvem Doosha Hooligana (Soul of Hooligan – duše chuligána). Díky svým neotřelým nápadům je Hooligan na dobré cestě stát se stálicí mezi ruskými dýmkařskými společnostmi.

 

Sasha ”Nuahule”

Začínal jako vlastník čajovny a bloger. Později založil síť hookah loungů a obchodů a nyní je jedním z hnacích motorů firmy Hooligan. V oboru vodních dýmek se pohybuje a pracuje 8 let a rozhodně nehodlá přestat.  

  



Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení